Wydział Sztuki Uniwersytetu Rzeszowskiego wprowadza do swojej oferty kształcenia dwa nowe programy trzysemestralnych studiów podyplomowych: Scenografię oraz Grafikę komputerową.
Jeśli chcesz zatem rozwinąć swoje umiejętności scenograficzne i graficzne, to nowa oferta studiów podyplomowych realizowanych na Wydziale Sztuki Uniwersytetu Rzeszowskiego daje Ci taką możliwość.
Ogólne cele kształcenia na kierunku Scenografia: celem studiów jest zdobycie wiedzy z zakresu scenografii i wykorzystanie jej w praktyce do realizacji różnego rodzaju przedstawień teatralnych.
Podczas trwania studiów student będzie mógł zdobyć wiedzę z następujących dziedzin:
Ogólne cele kształcenia na kierunku Grafika komputerowa: celem studiów jest zdobycie wiedzy z zakresu grafiki komputerowej i wykorzystanie jej w praktyce do realizacji różnego rodzaju form reklamowych w przestrzeni publicznej i internetowej.
Podczas trwania studiów student będzie mógł zdobyć wiedzę z następujących dziedzin:
Wymagania wstępne dla kandydatów: ukończenie studiów I lub II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.
Wymagane dokumenty:
Dokumenty należy składać na Wydziale Sztuki Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Ogólne cele kształcenia na kierunku Scenografia: celem studiów jest zdobycie wiedzy z zakresu scenografii i wykorzystanie jej w praktyce do realizacji różnego rodzaju przedstawień teatralnych.
Podczas trwania studiów student będzie mógł zdobyć wiedzę z następujących dziedzin:
- Historii teatru;
- Muzyki w teatrze;
- Oświetlenia teatralnego;
- Scenograficznych formy przestrzennych w plenerze;
- Lalki klasycznej i niekonwencjonalnej;
- Pracy nad scenariuszem i podstaw reżyserii w teatrze;
- Teatru kreacyjnego - autorskiego;
- Kształtowania przestrzeni scenicznej w warunkach a-teatralnych.
Ogólne cele kształcenia na kierunku Grafika komputerowa: celem studiów jest zdobycie wiedzy z zakresu grafiki komputerowej i wykorzystanie jej w praktyce do realizacji różnego rodzaju form reklamowych w przestrzeni publicznej i internetowej.
Podczas trwania studiów student będzie mógł zdobyć wiedzę z następujących dziedzin:
- Animacji;
- Video;
- Technologii internetoweych;
- Grafiki 3D;
- Komunikacji wizualnej;
- Projektowania graficznego;
- Podstaw technik cyfrowych;
- Podstaw programów graficznych;
- Przygotowania do druku;
- Typografii z elementami liternictwa;
- Technik projektowania przekazu i komunikacji.
Wymagania wstępne dla kandydatów: ukończenie studiów I lub II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.
Wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie na studia (do pobrania ze strony internetowej UR: http://www.ur.edu.pl/rekrutacja/podyplomowe),
- Dwa zdjęcia (do teczek osobowych),
- Kserokopia dowodu osobistego,
- Odpis dyplomu ukończenia studiów licencjackich lub magisterskich
Dokumenty należy składać na Wydziale Sztuki Uniwersytetu Rzeszowskiego.